2020 zette onze wereld op z’n kop, maar liet ook de enorme solidariteit in onze samenleving zien. Al die doorzetters die naar elkaar omzien. En dat inspireerde ons tot deze kaartenactie samen met Omapost. Stuur voor een klein bedrag een écht kaartje om te laten weten dat je aan iemand denkt of diegene mist. Om te zeggen dat we dit samen aankunnen. #IkDenkAanJou

Illustratie van de aarde met de tekst: ik denk aan jou

Een kort woordje van Jesse

Het verlangen naar kerstmis is voor mij het verlangen naar licht. De kortste dag van het jaar nadert. Het voorjaar lonkt. Het verlangen naar een nieuw jaar is groot, bij mij, maar ik denk voor ons allemaal.

2020 zette onze wereld op z’n kop, maar haalde ook het beste in onze samenleving naar boven. De doorzetters in de zorg. De buren, vrienden en vreemden die voor elkaar klaar staan. Het omzien naar elkaar. Solidariteit.

Ik stuur jou dit kaartje om te zeggen dat ik aan je denk. Om je te zeggen dat we samen alles aankunnen. Om je veel geluk en gezondheid te wensen voor 2021.

Je kunt dit kaartje doorsturen. Aan je oma, de buren, iemand die nieuw in Nederland is komen wonen. Een vriend die deze feestdagen alleen doorbrengt. Een verpleegkundige die ’s nachts patiënten verzorgt.

Want samen is niet alleen.

Alle goeds,

Jesse Klaver

Jesse Klaver lachend naar een persoon waarvan wij alleen de rug zien.

JESSE HOUDT JE OP DE HOOGTE

Word deel van onze groeiende beweging voor verandering. Zet de eerste stap en meld je aan voor onze mails.

Wil je weten hoe GroenLinks je persoonsgegevens verwerkt? Bekijk dan onze privacyverklaring.